Termeni si conditii

Termeni si conditii

Utilizarea site-ului www.swissespresso.ro , ceea ce include vizitarea şi cumpărarea produselor afişate pe site, implică acceptarea termenilor şi condiţiilor de mai jos. www.swissespresso.ro şi toate informaţiile conţinute de acest site sunt proprietate a S.C. Coffee Style International S.R.L

Swissespresso.ro face eforturi pentru ca informaţiile prezente pe acest site să fie cât mai clare şi precise. Uneori acestea pot conţine inadvertenţe în cazul specificaţiilor sau dacă preţul este modificat de către furnizor fără preaviz sau pot exista erori de operare. Factura proformă are conţinut informativ, rareori pot exista discordanţe la transport, deoarece acesta este calculat în funcţie de greutatea produsului și kilometrii suplimentari, iar la unele produse încă nu se cunoaşte acest parametru.

Fotografiile afişate pe site au caracter informativ şi pot conţine accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului.

Noi, S.C. Coffee Style International S.R.L ne declinăm răspunderea pentru erorile apărute din cauza software-ului sau a altor defecţiuni tehnice.

Promoţiile prezentate în site sunt valabile numai în limita stocului disponibil.

În cazul în care încercaţi accesarea datelor unui utilizator, de a modifica conţinutul site-ului Swissespresso.ro sau de a afecta serverul pe care rulează aplicația software a site-ului Swissespresso.ro , vor fi considerate tentative de fraudă a sistemelor Swissespresso.ro şi va demara cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care au încercat acest fapt.

Orice litigiu între Clienţi și Socitate va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reuşit ştergerea conflictului pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată din Bucureşti, România.

Swissespresso.ro îşi rezervă dreptul de a efectua orice modificări ale acestor termene şi prevederi, precum şi orice modificări asupra site-ului www.swissespresso.ro fără vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens.

Returnarea produselor

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

• Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. Coffee Style International S.R.L.
• Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. Coffee Style International S.R.L.

• Renuntarea la cumparare
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. S.C. Coffee Style International S.R.L va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
• In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
• In cazul aparatelor de birou, acestea nu au voie sa fie folosite
• Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea/primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte
• In cazul tuturor materialelor perisabile/consumabile, folosirea lor (pana si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor
• In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, S.C. Coffee Style International S.R.L are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
In toate cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Nu se pot returna produsele comandate online si care sunt ridicate direct din magazin.

Pentru orice lămuriri vă rugam să ne contactaţi la adresa vanzari@swissespresso.ro